Voor de Foodservice Partners
De markt voor nieuwe producten en concepten in de voedselbranche is zeer concurrerend. Hoe breng je daarin een nieuw product onder de aandacht? Ondernemingen in de foodservice zijn bij Tim Kan aan het juiste adres. Vanuit zijn objectieve positie als chef-kok kan hij producten vertegenwoordigen, aan de man brengen en met zorg vertellen hoe een nieuw foodconcept in elkaar steekt.
Ook hier speelt verbinden een grote rol. Hoe combineer je een snack met een broodje, een saus en een drankje tot een aansprekend concept? Hoe breng je verschillende partijen bij elkaar en verbind je ze in een succesvol partnership? Tims productkennis en vakmanschap garanderen een eerlijk eindproduct waar hij volledig achter kan staan. Niet voor niet kozen gerenommeerde merken als o.a. Amoy, Rational, Amazing Oriental supermarkt, Inkoop organisatie, supermarkten (Albert Heijn, Plus, Coop, Deen), Ajinomoto, en Edu'Actief voor Tim Kan als hun ambassadeur.
Community en samenwerken
Voor ondernemers
Ondernemers die een restaurant of foodconcept willen starten, staan voor een complexe puzzel met commerciƫle, organisatorische en culinaire facetten. Door zijn brede kennis van de Aziatische keuken en jarenlange ervaring als succesvol restauranthouder beschikt Tim Kan over de kennis om die puzzel op te lossen.
Voor een starter in het restaurantwezen is succes zeker niet gegarandeerd. Tim begeleidt beginnende restauranthouders en helpt hen om de valkuilen op de weg naar zakelijk succes te vermijden. Zonder daarbij het doel uit het oog te verliezen, want uiteindelijk draait het allemaal om eten.
Opleiden, Ontwikkelen, Begeleiden en Ondersteunen.
Tims netwerk strekt zich uit van restauranthouders en chef-koks tot voedselproducenten en de foodservice. Voor ondernemers met plannen voor een nieuw foodconcept is Tim daarom de aangewezen persoon om verschillende partijen met elkaar te verbinden. Tims voeling met de consument - restaurantbezoeker of winkelklant - is daarbij onmisbaar.